Çocuk Diş Tedavisi Fiyatları

Çocuk diş tedavisi fiyatları konusunda net bir belirleme yapmak için ilk muayenenin yapılması gerekmektedir. Çocuk ağız ve diş sağlığı ile ilgilenen bölüm, “Pedodonti” bölümüdür. Süt dişleri daha sonra döküleceği için çok önemsenmemektedir. Ancak erken meydana gelen süt dişi kayıplarının dişlerin kayması, konuşma bozukluğu gibi problemlere neden olduğu bilinmektedir. Bu nedenle önem verilmesi ve herhangi bir diş probleminde alanında uzman kişilere başvurulması gerekmektedir. Kalıcı dişler için uygulanan pek çok tedavi yöntemi, süt dişlerinde de uygulanabilmektedir. Çocuk diş tedavisi fiyatları 2020 yılında belirlenirken her tedavi için ayrı belirleme yapılmaktadır. Bu nedenle fiyat konusunda net bir belirleme ancak diş problemi ve tedavi yöntemi tespit edildikten sonra yapılabilecektir.

Çocuk Diş Tedavisi Hizmetleri

Pedodonti tedavi hizmetleri şu şekilde listelenebilmektedir:

• Dolgu uygulaması yapılabilmektedir.
  • Gerektiğinde kanal tedaisi ve amputasyon işlemleri uygulanabilmektedir.
  • Çocuk protezleri yapılabilmektedir.
  • Koruyucu veya önleyici ortodontik tedaviler uygulanabilmektedir.
  • Travma tedavileri gerçekleştirilmektedir.
  • Çürük oluşumunu önlemek için koruyucu uygulamalar yapılabilmektedir.

Çocuk diş tedavisi fiyatları 2020 yılı için uygulanacak tedavi hizmetine göre değişiklik gösterecektir.

cocuk dis sagligi

cocuk dis tedavi fiyati

Çocuklarda Diş Temizliği Süreci

Çocuklarda diş temizliği uygulaması süreci şu şekilde işlemelidir:

• İlk dişlerin çıkmasıyla birlikte başlamalıdır. Bebeklerde ilk dişler 6 ila 8 ay arasında çıkmaktadır. Bu dönemde yemeklerden sonra tülbent kullanarak dişleri silmeniz gerekmektedir.
  • Diş fırçası ile temizliğin başlaması içinse bebeğin 1 ila 1,5 yaşına gelmesi gerekmektedir. Bebeği rahatsız etmemek için diş fırçasının yumuşak ve naylon kıllı olmasına dikkat etmek gerekmektedir.
  • İki yaşından itibaren çocuklar kendi dişlerini fırçalayabilmektedir. Ancak diş temizliğinin tam olarak gerçekleşmesinden emin olmak için ebeveynlerin de dişleri kontrol etmesinde fayda bulunmaktadır.
  • İki buçuk yaşından itibarense çocuklar kendi dişlerini fırçalayabilmektedir.

Ayrıca porselen diş fiyatları ile ilgili bilgileri inceleyebilirsiniz.

Diş Problemine Neden Olabilecek Alışkanlıklar

Çocuklarda diş yapısını etkileyecek alışkanlıklar, ebeveynlerin dikkatli olması gereken alışkanlıklardır. Bu alışkanlıklar şu şekilde sıralanabilmektedir:

• Parmak Emme Alışkanlığı: 2 yaşından itibaren bırakılması gereken alışkanlıklardan birisidir. Aksi bir durumda yeni gelişen kas ve kemik yapıları üzerinde basınca neden olmaktadır. Bu durum diş sağlına zarar vermektedir.
  • Tırnak Yeme Alışkanlığı: Ön kısımdaki dişlerin yan dönmesine ve aşınmasına neden olabilmektedir. Bu alışkanlığın önüne geçilmekte fayda bulunmaktadır.
  • Diş Gıcırdatma Alışkanlığı: Diş gıcırdatma alışkanlığı, dişlerde aşınmalara sebep olabilmektedir. Bu alışkanlığın önüne geçilmezse ağrıya neden olabilmektedir.
  • Biberon Çürüğü: Bebeklerin üst çene bölgesinde ve ön bölgede meydana gelen lekelenmelerdir. Bu durumun yaşanmaması için bebeğin geceleri biberonla uyumamasına dikkat edilmesi gerekmektedir.

Çocuk diş tedavisi fiyatları 2020 hakkında ayrıntılı bilgi almak ve tedavi sürecini başlatmak için muayene olmanız gerekmektedir.

29 Ocak 2020
560 kez görüntülendi