20’lik Diş Çekimi Fiyatları

20’lik diş çekimi fiyatı güncel olarak klinik veya hastanelere göre değişiklik gösterebilir. Herkes için aynı yöntemlerle ve tedavi yöntemleri ile gerçekleşen bir işlem olmadığı için hemen hemen tüm ağız ve diş tedavilerinde olduğu gibi farklı tip fiyatlar belirlenecektir.

Günümüzde yaygın olarak görülen ağız ve diş sağlığı sorunları arasında ilk sırada 20’lik dişler gelmektedir. Yirmi yaş dişi veya üçüncü azı dişi olarak tanımlanan bu dişler zaman zaman insanlar için farklı tip sağlık sorunlarına neden olabilir. İnsan destinasyonunun her bir çeyreğinde yer alan üç azı dişinden biri olan yirmi yaş dişleri, üçü içinde en arkada yer alan dişlerden biridir. 17 – 25 yaş arasında bu dişin yer etmesi sürebilir. 20’lik diş çekimi fiyatları 2020 yılında söz konusu dişler için uygulanacak tedavi yöntemine göre değişiklik gösterebilir.

Hangi Durumlarda 20’lik Dişler Çekilir?

Normal 20’lik diş çekimi veya gömülü diş çekimine göre farklı tip uygulamalara başvurulması mümkündür. 20’lik dişler her zaman için çekilmeyi gerektirmez. Bu nedenle uzman bir dişçi kontörlü gerekmektedir. 20 yaş dişlerinin çekilmesini gerektirecek bazı durumlar:

• Çürükler,
  • Dişeti rahatsızlıkları,
  • Basınç ağrıları,
  • Diğer ortodontik etkenler,
  • Kist oluşumu,
  • Protez uygulamaları vb.

Olarak sıralanabilir. Her bir durum için tercih edilecek tedavi yöntemi ve uygulama gerekçesi farklılık gösterecektir.

20lik dis nedir

20lik dis nasil yapilir

20’lik Diş Çekimi Ağrılı Mıdır?

20’lik diş çekimi ağrısı işlem sonrasında şişlik ve diğer farklı belirtilerle birlikte bir süre devam edebilir. Ancak çekim sırasında doktor tarafından bölgenin uyuşturularak işlem yapılması nedeniyle bir ağrı hissedilmez. Dişin bulunduğu yere ve kişinin genel ağız yapısına göre farklı şekillerde bu tip tedaviler uygulanabilir. Yirmi yaş dişlerinin çekiminden sonra gelişen ağrıların hafifletilmesi için ilaç tedavilerine başvurulabilir. Ancak yine kişinin ağız ve diş yapısına bağlı olarak ağrı kesici kullanımına ihtiyaç duyulmaya bilir. Söz konusu işlemeler sırasında tercih edilen yöntemlere göre 20’lik diş çekimi fiyatları 2020 yılı için farklılık gösterecektir.

Ayrıca zirkonyum diş ile ilgili bilgilere bakabilirsiniz.

Yirmilik Dişler Ne Zaman Çekilmelidir?

Gömülü olmayan 20’lik diş çekimi ile normal diş çekimi arasında farklılıklar olacaktır. Genellikle 17 – 20 yaş arasında çıkan bu arka azı dişler için en uygun çekilme zamanı 14 – 22 yaş arasındadır. 40 yaş ve üzerinde uygulanan cerrahi müdahaleler çok daha zorlu bir şekilde gerçekleşebilir. Bunun yanı sıra 20’lik diş çekimi fiyatları 2020 yılında da uygulama sırasında tercih edilecek yöntemlere göre değişebilir.

18 Şubat 2020
1.111 kez görüntülendi